ابهام زدایی وزرات نفت از یک استخدام خبرساز
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 مهر 1396
ابهام زدایی وزرات نفت از یک استخدام خبرساز

  ابهام زدایی وزرات نفت از یک استخدام خبرساز

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

نفتون گزارش می دهد؛ اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها از جمله رسانه ملی درباره استخدام فرزند یكی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی را برای تنویر افكار عمومی ارائه کرد، متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

1. فرد مورد نظر متولد 1358 دارای دكتری شیمی (شیمی فیزیك) كارمند رسمی وزارت آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان) با حدود 18 سابقه كار، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال  با 19 سال سابقه تدریس، استادیار پایه 8 و سال‌ها فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه نانو داروها، كاتالیست‌ها و حذف آلاینده‌های شیمیایی، مولف 5 كتاب و ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده درISI  و سایر مجلات علمی معتبر بین‌المللی است.

2. مشارالیها با توجه به رشته تحصیلی و سوابق علمی خود طی نامه‌ای در تاریخ 20/08/1395 تقاضای انتقال به پژوهشگاه صنعت نفت را می‌نماید.

3. در تاریخ 28/08/1395 وزیر محترم نفت خطاب به معاون امور حقوقی و مجلس پی‌نوشت می‌فرمایند: "آقای دكتر بازرگانی اگر پژوهشگاه به خدمات ایشان نیاز دارد اعلام كنید تا ابتدا با ماموریت و سپس انتقال ایشان موافقت شود".

4. مراتب به رییس پژوهشگاه نفت اعلام می‌شود و ایشان در تاریخ 24/09/1395 طی نامه شماره 1971967 نیاز پژوهشگاه به خدمات ایشان را اعلام می‌كند.

5. نامبرده پس از آغاز به كار در پژوهشگاه به صوت مامور، تقاضای انتقال دائم  می‌كند و با توجه به رضایت از عملكرد ایشان مراتب مورد موافقت پژوهشگاه قرار می‌گیرد.

در نتیجه چنانكه مشخص شد فرد مورد نظر اساساً در زمان انتقال، كارمند دولت (دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش) با 18 سال سابقه كار، دارای دكتری شیمی و استادیار پایه 8 بوده است و بر اساس تایید نیاز به خدمات ایشان توسط پژوهشگاه صنعت نفت، ابتدا به این پژوهشگاه مامور و سپس انتقال پیدا می‌كند و اساساً استخدامی در كار نبوده و طرح موضوع استخدام ایشان به كلی نادرست و انحرافی است.

6. در شرایطی كه موضوع اشتغال به یكی از چالش‌های پیش‌روی جامعه تبدیل شده برخی حساسیت‌ها در این باره قابل درك و احترام است، اما تقلیل سطح موضوع یا ابزار قرار دادن آن برای تسویه حساب‌های سیاسی و به حاشیه بردن دستگاه‌های اجرایی بی‌گمان موضوعی نیست كه اهل انصاف بر آن مهر تایید بزنند.

 

                                                                                                اداره كل روابط عمومی وزارت نفت

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: