سه گواهینامه استاندارد بین‌الملل به هلدینگ انرژی‌سپهر اعطا شد > پیام نفتون
تاریخ انتشار: شنبه 23 اسفند 1399
سه  گواهینامه استاندارد بین‌الملل به  هلدینگ انرژی‌سپهر اعطا شد

  سه گواهینامه استاندارد بین‌الملل به هلدینگ انرژی‌سپهر اعطا شد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating
مدیرعامل هلدینگ انرژی‌سپهر گفت: سیستم مدیریت یکپارچه، متشکل از استانداردهایISO 9001:2015، ISO 14001:2015 و ISO 45001:2018 همسو با برنامه‌های توسعه‌ای هلدینگ انرژی‌سپهر پیاده‌سازی و سرانجام این گواهینامه‌ها دریافت شد.
به گزارش نفتون، بهروز عباسی با اعلام این خبر اظهار کرد: شناسایی مخاطرات و فرصت‌هایی که توانایی تأثیرگذاری بر مجموعه را دارند، گروه مدیریتی را بر آن داشت تا سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را که شامل استانداردهای ISO9001:2015 ،ISO 14001:2015 ،ISO45001:2018 می‌شود پیاده‌سازی کند تا ضمن آسیب‌شناسی ارکان سازمان، بر توانمندی آن نیز بیفزاییم.
وی افزود: تعهد بالا، سازوکار اثربخش و متناسب با ماهیت سازمانی برای مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌ها و صلاحیت و تسلط کارکنان بر حوزه فرآیندی واحد خود، به‌عنوان نقاط قوت شرکت از سوی مُمیزان، مطرح شد.
مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر با تأکید بر اقدام‌های انجام‌شده در این زمینه، ادامه داد: طرح‌ریزی و تدوین اهداف و برنامه‌های واحدها در سال آینده، طرح‌ریزی و اجرای فرآیند مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌ها در سطوح مختلف، تدوین نقشه و شناسنامه فرآیندی واحدها، طرح‌ریزی و اجرای کنترل‌های عملیاتی در ابنیه و تأسیسات و پایش عوامل زیان‌آور محیط کار با نظارت واحد اچ‌اس‌ئی، طرح‌ریزی، تدوین و اجرای فرآیندهای مدیریت تغییر، مدیریت پسماند، نگهداری و تعمیرات تجهیزات و سرانجام ممیزی داخلی و بازنگری مدیریت دوره‌ای در هلدینگ از مجموعه اقدام‌های این برنامه است.
عباسی گفت: در این فرآیند، راهبرد و هدایت کسب‌وکار، مدیریت و تعهد مؤثر و صرفه‌جویی از طریق استفاده کارآمد از منابع مالی و انسانی موجود و همین‌طور صیانت از محیط زیست و بهبود و بلوغ سازمانی مجموعه اهدافی است که تحقق آنها در دستور کار قرار گرفته بود.
ISO 9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 14001:2015 (سیستم مدیریت زیست محیطی)، ISO 45001:2018 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی) سه گواهینامه‌ای است که هلدینگ انرژی‌سپهر دریافت کرده است.

منبع: شانا
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: