مخزن مشترک سهراب امسال ارزیابی می شود > پیام نفتون
تاریخ انتشار: جمعه 15 خرداد 1394
مخزن مشترک سهراب امسال ارزیابی می شود

  مخزن مشترک سهراب امسال ارزیابی می شود

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating
مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان با بیان این که حفاری میدانهای مشترک از اولویتهای اصلی امسال این شرکت است از ارزیابی دقیق مخزن مشترک خبر داد.

 

به گزارش نفتون، سلمان کمالی از اجرای پروژه‌ای به منظور ارزیابی دقیق امسال مخزن مشترک سهراب خبرداد و افزود:  برای این که ارزیابی دقیقی از میزان ذخیره این مخزن داشته باشیم، در مرحله نخست با دو چاه، مخزن مشترک سهراب را به تولید می‌رسانیم.

 

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان همچنین از برنامه امسال تعمیر چاههای مخزن مشترک اروند خبر داد و گفت: در صورت موفق بودن نتایج، این مخزن مشترک هم به تولید خواهد رسید.

 

وی حفاری در میدانهای مشترک با همکاری شرکت متن را از دیگر اولویتهای امسال شرکت نفت وگاز اروندان اعلام کرد و افزود: علاوه بر حفاری در میدانهای مشترک، تعمیر چاههای در حال تولید میدانهای مستقل نیز در اولویت کاری امسال ما بوده تا سقف تولید صیانتی از مخازن حفظ شود.

 

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان با اشاره به راه‌اندازی دو مخزن ذخیره سازی ٢٥٠ هزار بشکه‌ای دارخوین، تصریح کرد: در صورت نیاز تاسیسات به این مخازن استراتژیک، آنها در مدار عملیات قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: با وجود این مخازن، در صورت بروز مشکل در مبادی مصرف و یا خطوط لوله صادراتی می‌توان بدون کاهش تولید، نفت را در مخازن ذخیره کرد و بعد از رفع مشکل، از آنها استفاده کرد.

 

 منبع: شانا

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: