کارنامه هشت ماهه شرکت ملی حفاری ایران در حفاری ها > پیام نفتون
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 آذر 1399
کارنامه هشت ماهه شرکت ملی حفاری ایران در حفاری ها

  کارنامه هشت ماهه شرکت ملی حفاری ایران در حفاری ها

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating


شرکت ملی حفاری ایران در هشت ماه امسال موفق به حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور شده است.
به گزارش نفتون، سعید اکبری، سرپرست معاونت عملیات حفاری این شرکت گفت: از این تعداد چاه ۲۳ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی، ۵۷ حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی است.  
وی افزود: ۶۳ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، هفت حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در پروژه‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل شد و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.  
سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: از یکم فروردین‌ماه تا ۳۰ آبان‌ماه در نتیجه همکاری و تعامل مستمر و مؤثر میان متخصصان این شرکت و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۴ حلقه چاه، ۲۵۶ روز زودتر از برنامه پیش‌بینی‌شده محقق شد.  
اکبری متراژ حفاری در این مدت را ۴۵ هزار و ۴۰۶ متر عنوان و بیان کرد: این شرکت با ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی عنوان بزرگ‌ترین ناوگان حفاری کشور و منطقه را در اختیار دارد.

 

 

منبع: شانا
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: