پیام نفتون > آرشیو > سیاست

سیاست

جهانگیری: امضاهای طلایی منجر به فساد می‌شود
جهانگیری با اشاره به تشکیل ستادی در دولت با مسئولیت وزیران گفت: در این ستاد گفتیم گلوگاه‌هایی در داخل برخی دستگاه‌ها وجود دارد این گلوگاه‌ها همان جایی است که امضاهای طلایی در آن وجود دارد و منجر به فساد می‌شود، بنابراین باید این گلوگاه‌ها شناسایی و با مفسدان برخورد شود.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 13:56
بهره‌برداری از ۲۷۲۱ طرح وزارتخانه‌های تعاون و میراث فرهنگی
آیین بهره‌برداری از ۲۷۲۱ طرح وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارزش ۱۵ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 12:11
روحانی: برای نوروز با شهرهای قرمز و نارنجی خداحافظی کنید
رییس جمهوری گفت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است کسی برای سفر به این شهرها برنامه‌ریزی نکند و مردم تا می توانند خریدهای خود را اینترنتی انجام دهند.
شنبه، 16 اسفند 1399 - 17:40
واعظی: نامزدهای ریاست‌جمهوری علامت اشتباه به خارج کشور نفرستند
رییس دفتر رییس‌جمهور از سیاسیون و فعالان احزاب و گروه‌ها و نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری دعوت کرد، در اظهارنظر و اعلام مواضع خود، مصلحت کشور و مردم را فدای منافع زودگذر سیاسی نکنند و با اظهارنظرهای بی‌اساس در حیطه مسائلی که تصمیم‌گیری درباره آنها در سطح کلان کشور انجام می‌شود، علامت اشتباه به خارج ک...
شنبه، 16 اسفند 1399 - 17:24
قالیباف معافیت قضات و پزشکان از مالیات را تکذیب کرد
رییس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه تاکید کرد که قضات و پزشکان باید در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰ درصد مالیات پرداخت کنند.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 16:44
موسوی: سرمایه‌گذاری بر روی شکاف‌های داخلی یک ملت دیگر جواب نمی‌دهد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو خطاب به کشورهای استکبارگر فرامنطقه ای، گفت: سرمایه گذاری بر روری گسل ها و شکاف های داخل ملت ها و میان کشورها دیگر جواب نمی دهد.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 16:27
جهانگیری: امید و اعتماد باید در جامعه بازسازی و احیا شود
معاون اول رییس جمهوری بازسازی و احیای امید و اعتماد را مهمترین مسئله عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئول هستند و سازمان‌های مردم‌نهاد و خانه‌های مرتبط با جوانان می‌توانند با گفت و گو و تضارب آرا پیشنهادات و راهکارهای خود را در اختیار شورای عالی جوانان قرار دهند.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 15:56
ظریف اعضای شورای حکام را تهدید کرد
وزیر امور خارجه با بیان اینکه پیگیری قطعنامه علیه ایران در شورای حکام باعث بهم ریختگی شرایط کنونی می‌شود، گفت: توضیحات لازم را درباره این شرایط به همه اعضای شورای حکام داده‌ایم. امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 15:45
روحانی: بهره‌برداری از طر‌ح‌های ملی وزارت نفت نمونه‌ای از احقاق حقوق مردم است
رییس جمهوری با بیان اینکه اقدامات این دولت در احقاق حقوق مردم فقط در برجام نبوده است، گفت: افزایش بهره برداری از منابع مشترک نفتی و گازی از کارهای بزرگ در احقاق حقوق مردم است که در این دولت انجام شد.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 13:16
تعیین تکلیف محل هزینه‌کرد درآمدهای مازاد فروش نفت در بهارستان
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰، محل هزینه‌کرد درآمدهای مازاد فروش نفت را مشخص کردند.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 12:28
نشانی از حسن نیت ایران در ملاقات با گروسی
وزیر امور خارجه در توییتر نوشت: تفاهم با گروسی نشان‌دهنده حسن نیت ماست و تمام اقدامات جبرانی بازگشت‌پذیر هستند.
ﺳﻪشنبه، 05 اسفند 1399 - 16:09
تکلیف جدید وزارت نفت از سوی نمایندگان مجلس تصویب شد
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، وزارت نفت را مکلف کردند معادل ریالی ۴ میلیون تن مواد اولیه قیر را برای راه‌های روستایی و مصارف دیگر به خزانه‌داری کل کشور واریز کند.
یکشنبه، 03 اسفند 1399 - 13:28
 روحانی: شبهه‌افکنی ضد انقلاب در خصوص دولت یک تهمت محض است
رییس جمهوری با بیان اینکه آمار کرونا در ایران همیشه بسیار دقیق و به موقع به اطلاع مردم رسانده شده است، گفت: اینکه ضد انقلاب شبهه می‌کنند که دولت به خاطر انتخابات واقعیت را به مردم نگفته و یا دیر گفته یک دروغ محض است.
شنبه، 02 اسفند 1399 - 12:28
روحانی: بایدن به فکر جبران باشد
رییس جمهوری با بیان اینکه از دولت جدید آمریکا هنوز حسن نیتی ندیده‌ایم، گفت: دولت جدید آمریکا اگر در شعارهایش راستگو است، بلافاصله راه جدیدی را آغاز و مشکلات را جبران کند.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 16:17
جهانگیری: اگر قالیباف با دولت جلسه‌ای گذاشته بود کار به اینجا نمی‌رسید
معاون اول رییس جمهور با اشاره ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری درباره مسایل مرتبط با بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، گفت: اگر مجلس شورای اسلامی بعد از این دستور با مسئولان دولتی جلسه ای گذاشته بودند، به نظر من مسایل حل و فصل می شد و کار به اینجا نمی رسید.
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 - 14:15
ربیعی: گفتند لایحه بودجه خائنانه است اما خودشان بودجه را نفتی کردند
سخنگوی دولت با بیان اینکه برخی در خصوص وابستگی بودجه به نفت، میزان فروش پیش بینی شده در لایحه بودجه را خائنانه دانستند، گفت: این درحالی ‌است که خودشان بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان وابستگی بودجه به نفت را بیشتر کردند.
ﺳﻪشنبه، 14 بهمن 1399 - 18:03
ایران به خدمه کشتی کره‌ای اجازه خروج داد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خدمه کشتی کره‌ای که به اتهام ایجاد آلودگی زیست‌ محیطی در خلیج فارس توقیف شده است، در یک حرکت انسان‌دوستانه توسط جمهوری اسلامی ایران اجازه خروج از کشور را دریافت کردند.
ﺳﻪشنبه، 14 بهمن 1399 - 17:17
هند میزبان وزیر دفاع می‌شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دعوت رسمی وزیر دفاع هند و به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع کشورهای حاشیه اقیانوس هند به این کشور سفر می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 14 بهمن 1399 - 16:33
قالیباف میزان صادرات نفت درلایحه بودجه را غیر واقعی خواند
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان صادرات نفت درلایحه بودجه واقعی نیست، افزود: مجلس از صادرات نفت به میزان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز خوشحال می‌شود ولی این درآمد حقیقی نیست.
ﺳﻪشنبه، 14 بهمن 1399 - 16:25
نوبخت: آقای قالیباف می‌دانند که درآمد چند صد هزار میلیاردی نفت به چند دلار رسیده است
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مگر گزارش‌های به کلی سری و محرمانه را نمی‌خوانید؟ مگر از درآمدهای نفتی خبر ندارید؟ چطور وابستگی بودجه به نفت را در کمیسیون تلفیق افزایش دادید؟
ﺳﻪشنبه، 14 بهمن 1399 - 14:08
صفحه 2 از 52ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها