پیام نفتون > آرشیو > سیاست

سیاست

عراقچی: فعلا هیچ علاقه‌ای به تماس مستقیم با آمریکا نداریم
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: فعلا هیچ علاقه‌ای به تماس مستقیم با آمریکا نداریم و فکر می‌کنیم که برجام قالب صحیحی است و گفت‌وگوها باید در قالب آن انجام شود.
شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:25
روحانی: واکسیناسیون کرونا بهمن ماه در کشور آغاز می‌شود
رییس جمهوری با بیان اینکه تلاش ما آغاز واکسیناسیون از ماه جاری است، گفت: فرودگاه‌ها و همه مبادی ورودی کشور باید برای جلوگیری از ویروس جدید به دقت کنترل شوند.
شنبه، 04 بهمن 1399 - 18:18
قالیباف به نمایشگاه نفت رفت
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه‌های حاضر در این رویداد بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای صنعت نفت و توان شرکت‌ها و سازندگان ایرانی فعال در این حوزه قرار گرفت.
شنبه، 04 بهمن 1399 - 17:32
سفر محمد جواد ظریف به کشورهای حوزه قفقاز
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر رئیس دستگاه دیپلماسی به جمهوری آذربایجان، فدراسیون روسیه، جمهوری ارمنستان، جمهوری گرجستان و جمهوری ترکیه از روز دوشنبه خبر داد.
شنبه، 04 بهمن 1399 - 12:42
ربیعی: در هیچ دوره‌ای با این حجم از ادبیات غیرکارشناسی مواجه نبودیم
سخنگوی دولت اظهارنظرهای سیاسی درباره لایحه بودجه را بی‌سابقه ارزیابی کرد و خطاب به منتقدان گفت: به جای اینکه در یک جمع سیاسی در مورد بودجه صحبت کنید، در جمع کارشناسان صحبت کنید و ‌بگذارید مباحث اقتصادی درباره‌آن مطرح شود.
ﺳﻪشنبه، 30 دی 1399 - 16:31
ایران پرسشنامه اطلاعات طراحی کارخانه اورانیوم را هنوز به آژانس ارائه نداده است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرسشنامه اطلاعات طراحی کارخانه اورانیوم فلزی اصفهان هنوز به آژانس ارائه نشده و این اقدام، پس از انجام تمهیدات لازم و در مهلت تعیین شده در قانون انجام خواهد شد.
ﺳﻪشنبه، 30 دی 1399 - 16:30
پانزدهمین رییس شورای حقوق بشر  سازمان ملل از فبجی انتخاب شد
بعد از چندماه کشمکش بر سر انتخاب رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل، بالاخره تکلیف این سمت مهم بین المللی روشن شد و خانم « نزهت شمیم خان » سفیر فیجی در ژنو با رای مثبت۲۹ کشور عضو (از ۴۷ عضو) به عنوان پانزدهمین رییس این نهاد سازمان ملل تعیین شد.
شنبه، 27 دی 1399 - 13:13
میانجیگری میان آنکارا و ریاض ماموریت سعد حریری
شبکه تلویزیونی الجدید لبنان گزارش داد : "سعد حریری" در سفر خود به ترکیه از سوی برخی از کشورهای عربی ماموریت داشت تا درهای میانجیگری میان آنکارا و ریاض را بگشاید.
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 11:52
صادرات آب سنگین ایران به ۸ کشور جهان
سخنگوی سازمان انرژی هسته ای ایران گفت: هم اکنون آب سنگین به میزان مورد نیاز در کشور تولید می شود و حتی آب سنگین ایران به حدود ۸ کشور جهان صادر می شود.
ﺳﻪشنبه، 23 دی 1399 - 12:18
با شرکت های خارجی همکاری میکنیم اما با قیمت های جدید/تحریم ها تمام می شود
وزیر نفت از ایجاد ظرفیت‌های تازه در بخش فروش و انتقال نفت، دریافت پول نفت و بخش پیمانکاری در دوران تحریم خبر داد و گفت: اگر شرکت‌های خارجی بیایند با آنها همکاری می‌کنیم، اما بر پایه جدید.
دوشنبه، 22 دی 1399 - 18:00
همسایگان ایران مهمترین هدف صادراتی هستتند
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه کشورهای همسایه مهم‌ترین هدف و بزرگترین سرمایه‌های صادراتی ایران هستند، گفت: دولت از هیچ حمایتی برای بهبود شرایط تجاری به ویژه صادرات دریغ نخواهد کرد.
دوشنبه، 22 دی 1399 - 17:02
 سازمان انرژی اتمی قانون لغو تحریم‌ها را اجرایی می کند
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی صرف‌نظر از اینکه آیین‌نامه اجرای قانون چگونه تهیه و تدوین شده، به صورت صددرصد قانون لغو تحریم‌ها را به لحاظ فنی اجرا می‌کند.
دوشنبه، 22 دی 1399 - 16:34
سفر معاون وزیر خارجه کره جنوبی به ایران و درخواست رفع توقیف کشتی کره ای
خبرگزاری یونهاپ به نقل از مقامات وزارت خارجه کره جنوبی گزارش داد «چوی جونگ گون» معاون وزیر خارجه کره جنوبی که از روز گذشته در تهران بسر می‌برد در دیدار با مقامات تهران بار دیگر درخواست آزادی خدمه و کشتی توقیفی این کشور را کرده است.
دوشنبه، 22 دی 1399 - 16:23
محسن هاشمی: فائزه عذرخواهی کن!
محسن هاشمی در پی اظهارات خواهرش فائزه هاشمی گفت: صمیمانه تقاضا دارم صحبتهای خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کنی و مانع تخریب پدر از طرف تجدیدنظر طلبان خارجی و افراطیون شوی.
یکشنبه، 21 دی 1399 - 14:29
روحانی: تصمیمات بودجه‌ای نباید معیشت مردم را تحت فشار قرار دهد
رییس جمهوری با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۰ براساس قواعد و شرایط کشور تهیه و تنظیم شده است، تاکید کرد: دگرگون کردن شاکله و ساختار بودجه، مطمئنا غیرقابل قبول است.
یکشنبه، 21 دی 1399 - 13:36
تیر اتهام نایب رئیس اول مجلس به دولت
در حالی نایب رئیس اول مجلس با اتهام‌زنی، مدعی شده دولت با وجود داشتن منابع ارزی، اقدامی برای کاهش نرخ آن انجام نمی‌دهد که رفتار بانک مرکزی در سال‌های اخیر خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.
یکشنبه، 21 دی 1399 - 13:07
مصوبه جدید نمایندگان مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که شورای نگهبان سه ماه پیش از ثبت نام داوطلبان واجد شرایط ریاست جمهوری از آنها دعوت به عمل آورده تا سوابق و برنامه‌های داوطلبی را به این شورا ارائه دهند.
یکشنبه، 21 دی 1399 - 13:00
جهانگیری: نفت می دهیم تا اتوبوس نیمه ساخته وارد کنیم
معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا نیز تصویب کرد که اواخر امسال بتوانیم نفت بدهیم و اتوبوس ساخته و نیمه ساخته وارد کنیم؛ با اینکه بسیاری از اتوبوس ها را در داخل کشور می سازیم اما شرایط حمل و نقل عمومی تهران این موضوع را می طلبد.
شنبه، 20 دی 1399 - 12:37
جهانگیری به سیستان می رود
معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح و برگزاری چند جلسه مهم، امروز چهارشنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 16:02
واعظی: می خواهند مردم را برای یک جنگ مشغول و نگران کنند
رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید براینکه نیروهای نظامی ما با جدیت برای هرگونه اقدامی آمادگی کامل دارند، گفت: تحلیل من از همه داده‌ها این است که همانند گذشته بیشتر می‌خواهند جنگ روانی به راه بیندازند و مردم را برای یک جنگ و حمله مشغول و نگران کنند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 14:52
صفحه 4 از 52ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها