پیام نفتون > آرشیو > سیاست

سیاست

روحانی: عدم درک درست از سرعت تحولات فضای مجازی موجب شکاف نسلی می­ شود
رییس جمهوری گفت: بهره ­مندی مؤثر از فضای مجازی با تأکید بر تقویت حاکمیت ملی و تلاش برای افزایش ظرفیت­ های بومی و پیشگیری از آسیب­ ها نیازمند سرمایه ­گذاری­ های بیشتر در آن است.
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 17:23
آیا به نفتکش سانچی حمله ی موشکی شده است؟
نماینده ویژه رییس جمهوری در حادثه نفتکش سانچی با اعلام اینکه انتقال محموله نفتی به کره شمالی دروغی بسیار آشکار است، گفت: دولت کره جنوبی رسما تایید کرده که محموله نفتکش به آنها تعلق داشته و هیات ایرانی نیز از نفتکش سانچی بازدید و تصویربرداری کرده است.
ﺳﻪشنبه، 26 دی 1396 - 18:03
8 تهدید بزرگ جهان در سال 2018/ ماشین جنگی آمریکا و چین در فهرست ابرتهدیدها
آژانس نفت و سیاست: احتمال رویارویی ایران با آمریکا یا متحدان منطقه‌ای واشنگتن و درگیری نظامی چین و کشورهای جنوب شرق آسیا در منطقه دریای چین جنوبی از نگاه شورای روابط خارجی آمریکا به‌عنوان دو ابرچالش برای سال جدید میلادی معرفی شده است. همچنین تهدید حملات تروریستی در جهان، حملات سایبری به زیرساخت‌ها و...
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 09:30
نباید اقتصاد کشور  با نعره ترامپ بلرزد
رهبر انقلاب تاکید کردند: جنگ نظامی اتفاق نمی افتد اما مسائلی هست که اهمیتش از جنگ کمتر نیست، بنابراین باید پیش بینی کنیم و مراقب باشیم.
چهارشنبه، 26 مهر 1396 - 16:15
رهبر انقلاب: برخی موارد تخلف در حج امسال گزارش شده که باید پیگیری شود
مقام معظم رهبری، تاکید کردند: حج بهترین منبر تبلیغی برای ارتباط گرفتن با مردم دنیا و خنثی‌کردن تبلیغات طرف مقابل است.
ﺳﻪشنبه، 11 مهر 1396 - 15:04
روحانی: ایران منبع مطمئنی برای تأمین انرژی کشورهای اروپایی است
رییس جمهوری در دیدار رییس مجلس سنای ایرلند، توسعه روابط با اتحادیه اروپا، پایداری برجام و همکاری با آژانس و نیز مبارزه با تروریسم را سه محور مهم در سیاست خارجی ایران عنوان کرد.
ﺳﻪشنبه، 11 مهر 1396 - 14:48
ایران آماده تامین انرژی پاکستان است/ ما به تعهدمان عمل کردیم نوبت پاکستان است
رئیس جمهوری با بیان این‌که ایران آماده تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان است، گفت: امیدوارم تعهدهای دو طرف در این زمینه عملی شود زیرا این پروژه به نفع هر دو کشور است. نفتون گزارش می دهد؛ دکتر حسن روحانی عصر سه‌شنبه (۲۸ شهریور) در حاشیه نشست سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ن...
شنبه، 01 مهر 1396 - 16:18
اقتصاد به وزارت خارجه پیوست
وزیر امور خارجه اعلام کرد که این وزارتخانه با حذف سه معاونت منطقه‌ای خود، معاونت‌های سیاسی و اقتصادی ایجاد خواهد کرد که تمامی سفارتخانه‌ها باید به آنها پاسخگو باشند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 16:11
مسئولان بگونه‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی، تضعیف شود
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 15:46
پیام تشکر و قدردانی سکاندارِ نفت از نمایندگان مجلس
مهندس بیژن زنگنه پس از کسب رای اعتماد و ابقاء بر کرسی وزرات نفت، در طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 16:36
خانه ملت به وزرای دولت اعتماد کرد/ بیطرف از قافله ی دوازدهم جاماند/ رای قاطع مجلس به ژنرالِ نفت
بررسی صلاحیت و برنامه‎های وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم با گذشت پنج روز بالاخره به پایان رسید و از کابینه ۱۷ نفره روحانی فقط یک نفر از ورود به دولت آتی بازماند.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 15:22
حمایت تمام قدِ رئیس دولت از دولتمردانش در خانه ملت/ شایعه در میان گذاشتن لیست وزرا با رهبری، درست نیست/ مهم ترین درخواست روحانی از زنگنه
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به منظور دفاع از وزرای یشنهادی وارد مجلس شد.حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به منظور دفاع از وزرای پیشنهادی خود، امروز مهمان بهارستانی ها بود.
ﺳﻪشنبه، 24 مرداد 1396 - 13:16
مجمع تشخیص با حکم رهبر انقلاب صاحبِ رئیس شد/ قالیباف و رئیسی عضو جدید/ احمدی نژاد همچنان مستدام
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سیّدمحمود هاشمی شاهرودی را به عنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند.
دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 12:40
نگاه مثبت زنگنه به جایگاه زنان در نفت
پروانه سلحشوری گفت: از زمانی که زنگنه در وزارت نفت دولت یازدهم کار خود را آغاز کرد حجم صادرت نفت 2 برابر شده است، همچنین بازارهایی را که در اثر تحریم از دست داده بودیم دوباره بدست آوردیم.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 18:17
زنگنه از نگاه بهارستانی ها
نفتون گزارش می دهد؛ علی اسماعیلی، نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی مجدد مهندس بیژن زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت: وی مدیر بسیار توانمند، قوی و مناسبی برای اقتصاد و صنعت نفت کشور است و عملکرد چهار سال گذشته وی را بسیار موفق می‌دانم. وی افزود: قرار...
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 17:56
مجلسی ها مدافع معرفی وزرای زن در کابینه دوم روحانی
نفتون گزارش می دهد؛ پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در همایشی تحت عنوان واکاوی ضرورت حضور وزیر زن در کابینه دوازدهم از جمع آوری امضا و همراهی صد و پنجاه و هفت نماینده مجلس برای استقبال از وزرای زن خبر داد. نماینده تهران در مجلس به یکی از نشست های پیش از انتخابات با اقای روحان...
دوشنبه، 09 مرداد 1396 - 09:25
جزئیات نامه سید حسن خمینی و دیدار فرماندهان سپاه با روحانی/ اسناد تخلف نفتی دولت دهم روی میز قوه قضاییه
سخنگوی دولت درباره دیدار رئیس جمهور با فرماندهان سپاه عنوان کرد: از نفس جلسه بی‌خبرم اما می‌دانم که مباحث خوبی مطرح شده است. برای خدمت به مردم نه تنها قوا بلکه تمامی نهاد‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.
ﺳﻪشنبه، 03 مرداد 1396 - 15:16
وزارت نیرو یکی از موفق ترین وزارتخانه های کشور بوده است/ یک امر جهادی در وزارت نیرو به وقوع پیوست
معاون اول رییس جمهور گفت: وزارت نیرو در سه سال گذشته یکی از موفق ترین وزارتخانه های کشور بوده است و باید این زحمات را قدر دانست.
ﺳﻪشنبه، 03 مرداد 1396 - 13:38
فرماندهان عالی رتبه سپاه با روحانی دیدار کردند/ آمادگی سپاه برای همکاری همه جانبه با دولت
رییس جمهوری در دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است.
دوشنبه، 02 مرداد 1396 - 17:26
ضیغمی عزل نشده، بازنشست شده است/ الان هم هزاران نفر با سلایق مختلف در نفت مشغول به کارند
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به دنبال انتشار خبری با عنوان «پاکسازی وزارت نفت از منتقدان دولت آغاز شده است» در خبرگزاری تسنیم، توضیحاتی را ارائه می‎دهد. به گزارش نفتون به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، برخلاف خبر ارسالی و به زعم تسنیم، جناب آقای علیرضا ضیغمی برکنار...
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 14:23
صفحه 40 از 52ابتدا   قبلی   35  36  37  38  39  [40]  41  42  43  44  بعدی   انتها