پیام نفتون > آرشیو > سیاست

سیاست

امیری: مجلس لایحه نفی خشونت علیه زنان را در دستور کار قرار دهد
معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با بیان این که لایحه نفی خشونت علیه زنان از جامعیت خوبی برخوردار است، از هیات رییسه مجلس خواست این لایحه را در دستور کار قرار دهد.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 14:19
روحانی: نمایندگان به خط قرمزهای دولت توجه کنند
رییس جمهوری از نمایندگان خواست در جریان بررسی لایحه بودجه به خط قرمزهای دولت توجه کنند و گفت: توجه به وضعیت اقشار کم درامد خط قرمز دولت در بودجه است.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 11:35
صالحی: هر یک ساعت ۱۷ تا ۲۰ گرم اورانیوم ۲۰ درصد تولید می کنیم
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در حال حاضر هر ساعت ۱۷ تا ۲۰ گرم اورانیوم ۲۰ درصد تولید می کنیم، ‌گفت: ماهانه ۸ تا ۹ کیلوگرم توان تولید داریم تا به ۱۲۰ کیلو پیش بینی شده در قانون برسیم.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 14:27
ربیعی: به جای اعلام نگرانی فکری به حال تعهدات بر زمین مانده خود بکنید
علی ربیعی سخنگوی دولت با بیان اینکه غنی سازی اورانیوم مطابق با بند ۳۶ برجام است، گفت: اتحادیه اروپا به جای صدور بیانیه و اعلام نگرانی نسبت به استفاده ایران از حقوق خود، فکری به حال تعهدات بر زمین مانده خود بکند.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 13:21
هرچه در آینده اتفاق بیفتد مسوولیت آن با مجلس انقلابی است
مشاور سیاسی پیشین رییس‌جمهوری، جمع انقلابی‌گری و دیپلماسی را غیرممکن دانست و گفت: روشن است هرچه در آینده اتفاق بیفتد مسوولیت آن با مجلس انقلابی است و تنها مساله، شفاف کردنِ رابطه‌ قدرت ومسوولیت و پذیرشِ مسوولیت تبعات آنها از سوی مجلس است.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 13:13
روحانی: سرمایه‌گذاران نباید در کشور احساس ناامنی کنند
رییس جمهوری گفت: هیچ سرمایه گذاری که به طور قانونی در کشور فعالیت می‌کند، نباید احساس ناامنی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کند.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 12:28
جهانگیری: توسعه باید پیرامون صنعت نفت شکل بگیرد
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه صنعت نفت و گاز بیشترین فشارها را در دوره تحریم متحمل شد، گفت:‌ بخش نفت و گاز و پتروشیمی به اندازه‌ای برای توسعه کشور مهم است که توسعه باید پیرامون صنعت نفت شکل بگیرد.
ﺳﻪشنبه، 16 دی 1399 - 12:04
شمارش معکوس برای تولید اولین محصول اورانیوم غنی شده
سخنگوی دولت از دستور رییس جمهوری برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها خبر داد و گفت: از ساعاتی پیش فرآیند تزریق گاز شروع شده و تا ساعاتی دیگر اولین محصول اورانیوم غنی شده UF۶ به دست خواهد آمد.
دوشنبه، 15 دی 1399 - 14:02
حمایت حاجی‌بابایی از بودجه دولت روحانی
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت :بودجه سال ۱۴۰۰ بسیار خاص است و در آن به موضوع محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار به صورت ویژه توجه شده است.
شنبه، 13 دی 1399 - 17:37
صالحی: دستمان روی ماشه است، فرمانده باید دستور بدهد
رییس سازمان انرژی اتمی از نامه ایران به‌آژانس درباره تولید سوخت ۲۰ درصد خبر داد و گفت: ما باید مصوبه مجلس را اجرا کنیم اما دولت آیین نامه‌ای در خصوص چگونگی اجرای آن ابلاغ کرده و بعد از آن رییس جمهوری باید دستور اقدام صادر کند.
شنبه، 13 دی 1399 - 15:55
روحانی: احتمال دارد با موج دیگر کرونا درگیر شویم
رییس ‌جمهوری تاکید کرد: با فعالیت همه ارگان‌ها که به صحنه آمدند، موج سوم را سریعتر از آنچه دیگران پیش‌بینی می‌کردند، مهار کردیم و به جز چهار شهرستان، اغلب شهرستان‌ها، زرد و نارنجی هستند.
شنبه، 13 دی 1399 - 15:15
تصمیمات اوپک و اوپک پلاس اجرایی می شود
تصمیم‌های اوپک در یکصد و هشتادمین نشست و تصمیم‌های اوپک پلاس در دوازدهمین نشست، از امروز (اول ژانویه ۲۰۲۱) وارد فاز اجرایی شد.
شنبه، 13 دی 1399 - 12:22
لوایح سه‌گانه تصویبی موثرترین اصلاحات حقوقی برای مبارزه با فساد است
اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: لوایح سه‌گانه تصویبی دولت با عنوان شفافیت، تعارض منافع و مبارزه با فساد موثرترین اصلاحات حقوقی برای مبارزه ریشه‌ای با فساد است.
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 17:55
واعظی: مردم بدهی های آقای قالیباف را از یاد نبرده اند
رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره اظهارات رییس مجلس مبنی بر اینکه کمبود بودجه نداریم و از بی‌تدبیری و سوء مدیریت رنج می‌بریم، گفت: این کار درست نیست مخصوصا اینکه کسانی که امروز اینطور صحبت می‌کنند، خود قبلا مدیر بودند و عملکرد آنان را می‌دانیم.
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 17:17
روحانی: افتتاح طرح‌های پتروشیمی یک افتخار ملی برای همه مردم و کشور است
رئیس‌جمهوری گفت: در آغاز فعالیت دولت یازدهم تولید پتروشیمی کشور ۵۶ میلیون تن بود که تا پایان دولت دوازدهم به ۱۰۰میلیون تن افزایش خواهد یافت و ارزش محصولات پتروشیمی از سال ۹۲، ۱۱ میلیارد دلار بود که تا پایان این دولت این رقم به ۲۵ میلیارد دلار خواهد رسید.
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 12:34
کلیات لایحه آخرین بودجه دولت دوازدهم تصویب شد
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس رسیده است، گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ از نظر دولت یک بودجه واقع‌بینانه است.
ﺳﻪشنبه، 09 دی 1399 - 18:39
مصوبه کاهش دوره ممنوعیت ترانزیت بنزین، نفت و گاز ابلاغ شد
معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به کاهش دوره ممنوعیت ترانزیت بنزین، نفت گاز و هیدروکربورهای مشابه را ابلاغ کرد.
ﺳﻪشنبه، 09 دی 1399 - 18:05
علیرغم نظر برخی از منتقدان دولت، ما به توانایی وزارت نفت و وزیر مطمئن هستیم
سخنگوی دولت گفت: ما از جنگ اقتصادی سرافراز بیرون آمدیم و نخستین دستاورد ما از پایان این نبرد، این است که سهم خود را از بازار جهانی نفت پس بگیریم. برخی از منتقدان دولت به توانایی استخراج و فروش نفت پیش‌بینی‌شده در بودجه سال آینده تردید دارند ولی ما به توانایی وزارت نفت و وزیر مطمئنیم.
ﺳﻪشنبه، 09 دی 1399 - 15:07
خطیب زاده: ایران برای صادرات گاز از کسی سوال نمی کند
خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درباره عدم صدور گاز ایران به اروپا و نقش روسیه در این باره گفت: این سوال مبتنی بر مفروضات رسانه‌ای است. ایران برای متنوع‌سازی روابط اقتصادی و خارجی خود از کسی سوال نمی‌کند ولی اولویت‌های خود را دارد.
دوشنبه، 08 دی 1399 - 13:16
 دولت پیشنهاد وزارت نفت را تصویب کرد
هیات وزیران با توجه به توازن قیمت‌های صادرات دریایی و خشکی فرآورده‌های نفتی کشور در شرایط فعلی و عدم امکان سوء استفاده در این زمینه، پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر کاهش دوره ممنوعیت عبور (ترانزیت) بنزین، نفت گاز و هیدروکربورهای مشابه از قلمروی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه از پایان سال ۱۳۹۹ به ۱۵...
یکشنبه، 07 دی 1399 - 19:59
صفحه 5 از 52ابتدا   قبلی   1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  بعدی   انتها