پیام نفتون > آرشیو > اخبار شرکتها

اخبار شرکتها

کمبود گاز پای مازوت را باز کرد
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: به دلیل مصرف بالای گاز در کشور و عدم امکان تامین گاز کافی برای نیروگاه‌ها از فرآورده های مایع نظیر گازوییل و مازوت به عنوان سوخت استفاده می شود.
یکشنبه، 07 دی 1399 - 18:43
با حمایت پتروشیمی تندگویان یکی از موانع تولید در این صنعت رفع شد
با حمایت شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، برای نخستین بار فیلتر دوار تحت خلأ ۲۵ تنی کارخانه 1 CTA این مجتمع پتروشیمی، طراحی و ساخته شده است و به‌زودی با هدف رفع موانع تولید نصب و راه‌اندازی می‌شود.
یکشنبه، 07 دی 1399 - 14:12
پروژه های تحصیلات تکمیلی زیر چتر حمایت منطقه ویژه اقتصادی پارس
سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای همکاری با متولیان تولید علم و دانش، از از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی در استان بوشهر حمایت می‌کند.
شنبه، 06 دی 1399 - 17:10
راه اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام به همت متخصصان داخلی
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام به دست متخصصان داخلی خبر داد و گفت: ۷۱ درصد تجهیزات این فاز از شرکت‌های داخلی تأمین شده است.
شنبه، 06 دی 1399 - 14:23
کارنامه افتخار آفرین چهل ساله شرکت ملی حفاری
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بیان عملکرد این شرکت در بیش از چهار دهه گذشته گفت: بر اساس مستندها، این شرکت در ۴۱ سالی که از تاسیس آن می‌گذرد، موفق به حفاری و تکمیل ۴ هزار و ۷۲۲ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور شده است.
شنبه، 06 دی 1399 - 14:03
شرکت نفت فلات قاره ایران تندیس طرح پژوهشی  برتر را از آن خود کرد
تندیس طرح برتر حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت ازسوی معاونت پژوهش و فناوری ریاست جمهوری به طرح پژوهشی شرکت نفت فلات قاره ایران اختصاص یافت.
ﺳﻪشنبه، 02 دی 1399 - 11:46
 ‏پتروشیمی نوری برنامه ها ی خود را در راستای ارتقای خود اعلام کرد
شرکت پتروشیمی نوری، برنامه‌ها و فعالیت‌های واحد پژوهش و فناوری این شرکت را که به‌منظور ارتقای فناوری، ‏ساخت و بومی‌سازی ‏تکنولوژی‌ها و تجهیزات مورد نیاز این مجتمع انجام می‌شود، اعلام کرد.
دوشنبه، 01 دی 1399 - 11:06
ساخت مدرسه ای درمنطقه درزین اندیمشک با حمایت مالی شرکت ملی نفت تکمیل شد
مدرسه ۹ کلاسه مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه درزین خانه اندیمشک با حمایت مالی شرکت ملی نفت ایران تکمیل شد.
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 15:58
 جمع‌آوری گازهای مشعل میدان پارسی/ موفقیتی دیگر برای یک شرکت دانش بنیان
یک شرکت دانش بنیان موفق به جمع‌آوری گازهای مشعل میدان پارسی با هدف جلوگیری از سوزاندن روزانه حداقل ۳ و حداکثر ۷,۵ میلیون فوت مکعب گازها و ممانعت از آلودگی‌های زیست‌محیطی در منطقه عملیاتی نفت و گاز آغاجاری شده است.
ﺳﻪشنبه، 18 آذر 1399 - 13:51
همراهی پتروشیمی‌های منطقه پارس برای مقابله با کرونا
عضو شورای سیاست‌گذاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از اختصاص هدفمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه اقلام بیمارستانی و درمانی به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه پیرامونی در سال ۹۹ خبر داد.
شنبه، 08 آذر 1399 - 16:26
بیش از ۱۰۷ هزار تن تولید/ موفقیتی برای  پتروشیمی شهید تندگویان
۱۰۴ درصد برنامه‌های تولیدی پتروشیمی شهیدتندگویان، هم‌زمان با اجرای چند طرح رفع تنگناهای تولید و تعمیراتی، آبان‌ماه امسال با تولید بیش از ۱۰۷ هزار تن محصول محقق شد.
ﺳﻪشنبه، 04 آذر 1399 - 15:24
مپنا رتبه هفتم جهان در حوزه نفت و گاز را از آن خود کرد
علی آبادی، مدیرعامل شرکت مپنا گفت: گروه مپنا در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، در جایگاه هفتم قرار گرفت.به گزارش بازار، عباس علی آبادی افزود: نشریه اقتصادی MEED (از مجله های معتبر بین المللی در بخش اقتصادی) در آخرین شماره خود به ارزیابی قرا...
ﺳﻪشنبه، 04 آذر 1399 - 14:59
پایداری تولید هدف مبین انرژی  خلیج فارس  است
شرکت مبین انرژی خلیج فارس با هدف پایداری تولید شرکت پتروشیمی پارس، عملیات اجرایی جایگزینی و تغییر متریال لوله‌های قطور GRP آب دریای این شرکت به طول ۱۱۲۰ متر و قطر ۲۲۰ سانتی متر را با موفقیت اجرا کرد.
دوشنبه، 03 آذر 1399 - 13:05
شرکت ملی مس رکورد بالاترین حفاری اکتشافی را از آن خود کرد
معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه اکتشافات، در هشت‌ماهه نخست امسال موفق به ثبت رکورد ۶۱ هزار ۵۱۲ متر حفاری اکتشافی شد که این میزان حفاری بالاترین رکورد ۷ سال‌ اخیر بوده است.
یکشنبه، 02 آذر 1399 - 17:51
موفقیتی دیگر در حوزه صنعت نفت با تلاش شرکت های دانش بنیان ایرانی
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید توپک متورم شونده و ابزار رانش درون چاهی با ظرفیت سالانه بالغ بر هزار دستگاه شده است.
یکشنبه، 02 آذر 1399 - 16:34
کارنامه هشت ماهه شرکت ملی حفاری ایران در حفاری ها
شرکت ملی حفاری ایران در هشت ماه امسال موفق به حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور شده است.
یکشنبه، 02 آذر 1399 - 11:44
 امضای تفاهم‌نامه همکاری در  هلدینگ انرژی سپهر
مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر از امضای تفاهم‌نامه همکاری ۱۰۰ میلیون یورویی با سرمایه‌گذار خارجی برای طرح پتروشیمی دنا خبر داد و گفت: با جذب این سرمایه‌گذاری خارجی، پیشرفت ۲۵ درصدی پتروشیمی دنا در یک سال پیش‌رو رقم خواهد خورد و عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته جبران می‌شود.
شنبه، 01 آذر 1399 - 13:38
با آغاز صادرات فرآورده‌های پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اولین محموله صادراتی فروخته شد
نخستین محموله صادراتی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس فروخته شد.
چهارشنبه، 28 آبان 1399 - 11:55
برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی  با هدف انتقال دانش قراردادهای میدان‌محور نفت با دانشگاه‌ها
مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با هدف انتقال دانش به دست آمده در قراردادهای میدان‌محور با دانشگاه‌ها به کارشناسان و متخصصان ذی‌ربط صنعت نفت، برنامه کلانی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی تدارک دیده و در گام نخست این مسیر، کارگاه پروژه پژوهشی میدان آزادگان را برگزار کرده است.
ﺳﻪشنبه، 27 آبان 1399 - 18:00
سهم پارس جنوبی در تولید بنزین کشور
به گفته مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، ‌در حالی ظرفیت تولید گاز ایران از پارس جنوبی در هفت سال گذشته ۲.۵ برابر شده که بخشی از میعانات گازی به‌عنوان خوراک به پالایشگاه ستاره خلیج فارس ارسال و ۴۰ درصد بنزین مورد نیاز کشور از حوزه پارس جنوبی تأمین می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 27 آبان 1399 - 17:09
صفحه 12 از 31ابتدا   قبلی   7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  بعدی   انتها