esmaielipetrrochemical00921
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 30 مرداد 1403
همه مولفه های اقتصاد مقاومتی در برنامه پتروشیمی پاکنژاد وجود دارد/ آمدنش به وزارت نفت نویدبخش روزهای توسعه است

  همه مولفه های اقتصاد مقاومتی در برنامه پتروشیمی پاکنژاد وجود دارد/ آمدنش به وزارت نفت نویدبخش روزهای توسعه است

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

نفتون / مدیر عامل پتروشیمی ارومیه می گوید: تسلط آقای پاکنژاد بر شاخص های کلان زنجیره تولید زمینه ساز درک و تحلیل درست او از وضعیت ناترازی انرژی کشور است.

 دکتر اکبر اسمعیلی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اعلام حمایت از برنامه جناب آقای مهندس پاک نژاد برای تصدی وزارت نفت، اظهار کرد: ایشان با تجربه مناسب در صنعت نفت بویژه در کسوت معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، ریاست شورای عالی مهندسی مخازن نفت، تحربه در زمینه تجارت بین المللی و صادرات نفت و همچنین تجربه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی نفت که در بین نفتی‌ها به مغز متفکر حوزه نفت معروف است ، فردی با اشراف کامل بر مقتضیات این صنعت و به همین دلیل مناسبترین گزینه برای مدیریت وزارت نفت است.

مدیر عامل پتروشیمی ارومیه گفت: نگاه آقای پاکنژاد نسبت به صنعت ارزش آفرین پتروشیمی نگاهی استراتژیک و بلندمدت است و مشخصا در این برنامه مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی نظیر درون زایی، برون گرایی، اتکای به دانش و فناوری بومی و نقش آفرینی مردم مورد تاکید قرار گرفته است .

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت فردی با تجربه و دارای بینش پیشرفت گرایی است و به همین دلیل در نگاه او به آینده و افق صنعت پتروشیمی  تمامی الزامات پیشرفت این صنعت از جمله  توسعه زنجیره ارزش ، رشد سرمایه گذاری، دانش و فناوری، توسعه هاب های پتروشیمی و پایداری تامین خوراک مورد توجه خاص قرار گرفته است.

 دکتر اسمعیلی تصریح کرد: تسلط مهندس پاک نژاد بر شاخصهای کلان زنجیره تولیدات نفت از جمله تولید نفت خام، گاز طبیعی، میعانات گازی و فرآورده های نفتی باعث می‌‌شود تا با تحلیل درست از وضعیت فعلی ناترازی ها، برنامه عملیاتی مناسبی جهت حل ابر چالش‌های نفت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه اذعان کرد: برنامه راهبردی ارائه شده توسط مهندس پاک‌نژاد منطبق بر اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام در بخش نفت و گاز، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه بوده و تا آنجایی که بنده مطلع هستم از توانمندی هلدینگ های پتروشیمی جهت مشارکت در توسعه برنامه‌های تامین خوراک واحدهای پتروشیمی استفاده خواهند کرد .

دکتر اسمعیلی گفت: به عنوان یک مدیر نفتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با رای قاطع خود به گزینه پیشنهادی دکتر پزشکیان، دولت وفاق ملی را در حل چالش‌های بخش نفت، گاز و پتروشیمی یاری کنند.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: