safikhani88021
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1403
رای مجلس به پاک‌نژاد به عنوان مدیری کاملا نفتی، زمینه ساز رشد این صنعت می شود

  رای مجلس به پاک‌نژاد به عنوان مدیری کاملا نفتی، زمینه ساز رشد این صنعت می شود

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

 

نفتون/ یکی از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن حمایت از محسن پاک نژاد، وی را فردی متخصص، مدیری توانمند، پاکدست با روابط عمومی بسیار بالا در حوزه نفت، گاز و بویژه تجارت بین‌الملل برشمرد.

علی صفی خانی از مدیران و متخصصین با سابقه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه HSEو مدیریت بحران و رئیس اسبق HSEو پدافند غیر عامل این شرکت درباره کاندیدای معرفی شده رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت نفت بیان کرد: از نقاط قوت آقای پاک‌نژاد شناخت صحیح از چالش‌ها و مشکلات تاسیسات در صنایع بالادستی نفت و گاز و همچنین دغدغه های نیروی انسانی با توجه به تجارب بسیار خوب وی در رده های مختلف مدیریت کلان سازمان است که این موارد می ‌تواند ضرب آهنگ تصمیم‌گیری و اولویت‌بندی برنامه ها را برای ایشان در مقام وزارت بسیار آسان و تسریع کند .

مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، اعتقاد به کشف نیروی انسانی متخصص جوان و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان و تلفیق این دو را از هنرهای خاص مدیریتی محسن پاک نژاد دانست و گفت: این خصوصیات می تواند در ترسیم آینده ای روشن برای مجموعه کاملا تخصصی وزارت نفت، نوید بخش و امیدوار کننده باشد.

صفی خانی بیان کرد: توجه ویژه به محیط پیرامونی و ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت در خدمت رسانی به اماکن جمعیتی همجوار تاسیسات و تکریم آنان، همواره مورد تاکید مهندس پاک نژاد بوده و بدون شک در اولویت برنامه‌های آتی ایشان در مقام وزارت نیز طرح ریزی شده است.

فرمانده HSE مهار فوران چاه رگ سفید ۱۴۷ در ادامه از تجربه خود در عملیات مهار چاه و همکاری نزدیک با محسن پاک نژاد سخن گفت و افزود: مهندس پاک نژاد برنامه ریزی،سازماندهی،بسیج نیروها وهماهنگی و انسجام بین گروه‌ها را بدرستی طرح ریزی و عملیاتی می کرد. شجاعت، هوش و فراست، توانایی حل مسئله و تصمیم گیری صحیح در لحظه را می توان از مشخصه های بارز ایشان برشمرد.

به گفته وی، با وجود ریسک و خطرات بسیار زیادی که در هر مرحله حمله به آتش و تلاش برای مهار آن چاه سرکش وجود داشت، اما مهندس پاک نژاد همراه با گروه آتش نشانی و در کنار ما به منظور بررسی صحنه عملیات و حصول اطمینان از ایمن بودن کار در محل حاضر و آخرین توصیه ها را به گروهها ابلاغ می کردند که این موضوع برای همکاران یادآور ایام دفاع مقدس و ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام در صحنه های حق علیه باطل بود. 

رئیس اسبق HSEو پدافند غیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، استقامت، پشتکار، ممارست و پرهیز از یاس و نومیدی را از صفات برجسته پاک نژاد ذکر کرد و گفت:همین موارد ایشان را از سایر همکاران متمایز می‌کرد.

صفی خانی در ادامه بیان کرد: آشنایی با دغدغه‌های نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان و درک صحیح از سختی کار در مناطق عملیاتی، در گفتگوی صمیمانه مهندس پاک نژاد با کارکنان کاملا مشهود و این موضوع باعث دلگرمی تیم های حاضر در محل بود.

وی در پایان گفت: از نمایندگان محترم مردم درمجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که به مهندس پاک نژاد و برنامه های ارائه شده ایشان رای اعتماد داده و به این مدیر کاملا نفتی و عملیاتی اعتماد کرده و دکتر پزشکیان رئیس جمهور را در تحقق برنامه های دولت چهاردهم بویژه در بخش نفت و گاز به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور، یاری کنند.

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: