tawwaf02naft
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1403
پاک‌نژاد توانایی حل مسائل پیش روی صنعت نفت را دارد

  پاک‌نژاد توانایی حل مسائل پیش روی صنعت نفت را دارد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

نفتون/ یک مدیر نفتی با اشاره به اینکه پاک‌نژاد با چالش‌های حوزه نفت و گاز آشنایی دارد، گفت: توانایی پاک‌نژاد در حل مسائل پیش‌ روی همه شرکت‌های مختلف وزارت نفت را در دوره‌های مختلف از نزدیک دیده و لمس کرده‌ام.

پاک‌نژاد در طی حضور و کار خود در وزارت نفت تقریباً با همه وزیران نفت بوده است و در سمت‌های مدیریتی این وزارتخانه کار کرده است. این جملات را عبدالله طواف، از مدیران با سابقه نفتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت؛ مدیری که سال‌ها در پروژه‌های مختلف نفتی ازجمله آزادگان جنوبی فعال بوده است.

وی درباره ویژگی وزیر نفت معرفی‌شده به مجلس گفت: توانایی پاک‌نژاد در حل مسائل پیش‌ روی همه شرکت‌های مختلف وزارت نفت را در دوره‌های مختلف از نزدیک دیده و لمس کرده‌ام.

 

این مدیر نفتی ادامه داد: پاک‌نژاد با چالش‌های حوزه نفت و گاز آشنایی دارد و مسائل عملیاتی وزارت نفت در بین شرکت‌ها یا بین شرکت‌ها با شرکت‌های شبه‌دولتی، یا مسائل حقوقی و قانونی با سایر سازمان‌ها مانند مجلس، سازمان مدیریت، دیوان محاسبات، قوه قضائیه و وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی را از نزدیک شاهد بوده است.

طواف افزود: پاک‌نژاد با استفاده از هوش، تجربه، سابقه و روابط خود به کمک مدیران، معاونان وزیر و مدیران شرکت‌ها رفته و مشکلات را حل کرده است.

وی درخصوص نوع همکاری پاک‌نژاد با وزرای مختلف نفت گفت: وی در دوره پنج وزیر و در ۲۷ سال حضور در وزارت نفت، هم کارشناس و هم مدیر بوده است و اگر دوران او را فقط به یک وزیر محدود کنیم، ظلم به نیروها و توانایی‌های کشور است و اثری جز خسارت نخواهد داشت.

 

این مدیر نفتی با ابراز نگرانی از آمدن وزیری ناآشنا با صنعت ادامه داد: اگر شخصی ناآشنا و کم‌توان به رأس وزارتخانه بیاید و نتواند امور آن را به‌درستی حل کند، ادامه این وضع موجود دوام نخواهد داشت و بحران‌های مختلفی ایجاد می‌شود.

 

طواف بیان کرد: این موضوع باید مورد توجه نمایندگان مجلس باشد که پاک‌نژاد بی شک گزینه مناسبی است.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: