برج ترامپ در نیویورک در فهرست املاک کمتر مطلوب
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398
برج ترامپ در نیویورک در فهرست املاک کمتر مطلوب

  برج ترامپ در نیویورک در فهرست املاک کمتر مطلوب

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

برج دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در شهر نیویورک اخیرا در فهرست املاک کمتر مطلوب این شهر جای گرفته است.

 

به گزارش آژانس اخبار نفت و سیاست، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «برج ترامپ» متعلق به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که زمانی یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های او بود، اکنون به عنوان یکی از املاک لوکس کمتر مطلوب در منهتن رتبه‌بندی شده است.

 

برج ۳۶ ساله ترامپ که از سوی مجله «پیپل» به عنوان جایگاهی برای عرب‌ها و اروپایی‌های پولدار شناخته شده بود، در سال‌های اخیر علی‌رغم واقع شدن در منطقه معروف منهتن با مشکلاتی برای حفاظت از ساکنان خود مواجه بوده است. بلومبرگ همچنین گزارش داد تنها ظرف هفت سال میزان سکونت در این برج لوکس از ۹۹ درصد به ۸۳ درصد کاهش یافته است.

 

آمار مربوط به ثبت املاک در شهر نیویورک نشان داد از زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، دستکم ۱۳ نفر از مالکان در این برج واحد‌های خود را فروخته‌اند. این واحد‌های آپارتمانی با زیان ۲۰ درصد یا بیشتر به فروش رفته است. اگرچه برج ترامپ ساکنان معروف و مهمی داشته با این حال نشست‌های مربوط به ستاد انتخاباتی ترامپ در این برج در سال ۲۰۱۶ باعث تغییراتی در رونق سابق آن شد. یکی از مالکان سابق برج ترامپ به بلومبرگ گفت نام این برج اکنون دردسرساز شده است.

 

با این حال گفته می‌شود تیم ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ ترامپ برخی از واحد‌های خالی در این برج را در اختیار گرفتند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: