تحقیقات توسعه ای ٥٤ مخزن کشور به ٨ دانشگاه واگذار شد > پیام نفتون
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مهر 1393
تحقیقات توسعه ای ٥٤ مخزن کشور به ٨ دانشگاه واگذار شد

  تحقیقات توسعه ای ٥٤ مخزن کشور به ٨ دانشگاه واگذار شد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

موافقتنامه همکاری علمی و تحقیقاتی میان شرکت ملی نفت و ٨ دانشگاه کشور با حضور وزیر نفت و سرپرست وزارت علوم،تحقیقات و فناوری امروز (١٤ مهر) امضا شد.

 در این مراسم که صبح امروز (دوشنبه،١٤ مهرماه) برگزار شد موافقتنامه همکاری علمی و تحقیقاتی میان رکن الدین جوادی، رئیس شرکت ملی نفت ایران و علی وطنی، رئیس انستیو نفت دانشگاه تهران امضا شد که بهره بردار آن شرکت نفت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز اروندان تعیین شده است.

همچنین موافقتنامه همکاری میان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سیداحمد معتمدی، سرپرست دانشگاه صنعتی امیر کبیر منعقد شد که بهره بردار آن شرکت نفت قلات قاره ایران و شرکت نفت و گاز اروندان هستند.

در مراسم امروز موافقتنامه همکاری دیگری میان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و رسول آذری خسرو شاهی، سرپرست دانشگاه صنعتی سهند امضا شد که بهره بردار آن شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب تعیین شده اند همچنین موافقتنامه همکاری دیگری میان رکن الدین جوادی و مجید ارشاد لنگرودی، رئیس دانشگاه شیراز به امضا رسید که بهره بردار آن شرکت نفت قلات قاره ایران و شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب هستند.

امضای موافقتنامه همکاری میان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و محمد علی عمادی، رئیس پ‍ژوهشگده ازدیاد برداشت از منابع نفت و گاز از دیگر برنامه های امروز بود که بهره بردار آن شرکت نفت و گاز پارس و شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب تعیین شده اند.

رکن الدین جوادی و محمد فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف موافقتنامه دیگری را در این مراسم امضا کردند که بهره بردار آن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تعیین شده است.

 بر این اساس، موافتنامه همکاری میان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و عبدالنبی هاشمی، رئیس دانشگاه صنعت نفت منعقد است که بهره بردار آن شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب هستند.

همچنین موافقتنامه همکاری میان رکن الدین جوادی و حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پ‍ژوهشگاه صنعت نفت به امضا رسید که بهره بردار آن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز اروندان تعیین شده اند.

به گزارش شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت پیشتر بر ضرورت مشارکت مراکز پژوهشی در بخش تحقیق و توسعه مخازن نفت و گاز کشور تاکید و از تعیین نوع قراردادهای ویژه برای همکاری این مراکز با صنعت نفت خبر داد و گفت: معتقدم باید صفر تا صد چند مخزن به هر یک از این مجموعه های تحقیقاتی و پژوهشی سپرده شود تا آنها به عنوان مشاور عالی صنعت نفت در بخش تحقیق و توسعه این مخازن فعالیت کنند.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: