سید حمید حسینی دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق شد
تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1395
سید حمید حسینی دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق شد

  سید حمید حسینی دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق شد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

با تصویب هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق،  دکتر سید حمید حسینی از اعضاء هیأت مدیره به عنوان دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق انتخاب شد .

نفتون گزارش می دهد؛ دکتر یحیی آل اسحاق، ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق رسماً سید حمید حسینی را به عنوان دبیرکل اتاق به امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران معرفی نمود.

 

از جمله سوابق اقتصادی حسینی می توان به عضویت در هیأت مؤسسین اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، عضویت در هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران و سمت خزانه دار آن اتاق به مدت چهار سال، سوابق موفق تشکلی اشاره نمود.

 

شایان ذکر است دکتر حسینی از بنیانگذاران اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی است و در کارنامه اقتصادی و مدیریتی او مواردی همچون ریاست چهار ساله هیأت مدیره این تشکل و عضویت در هیأت مدیره فعلی این مجموعه بزرگ صادراتی کشور اشاره کرد، حسینی صادرکننده نمونه کشور درسالهای ۷۹ و ۸۱ نیز بوده است.

حسینی از جمله معدود فعالان اقتصادی ایران است که مدتهاست به صورت غیرمحرمانه  و علنی ، رویدادهای روزانه کار و تجارت خود را یادداشت و منتشر می کند و روزنوشت های او طرفدارانی هم در میان فعالان اقتصادی پیدا کرده است، او خود در روزنوشت های روزهای اخیر خود نوشته است :

 " بعداز ظهر یکشنبه جلسه هیأت مدیره اتاق ایران و عراق با حضور اعضاء هیأت مدیره(۱۱ نفر) برگزار شد. در ابتداي جلسه با اصرار اعضاء هیأت مدیره خصوصاً آقای دکتر آل اسحاق دبیرکلی را به عهده بنده گذاشتند تا بتوانم با استفاده از تجربه تشکلی و اتاقی و ارتباطات کاری در ارتقاء روابط ایران و عراق نقش ایفا کنم.

 

همه اعضاء هیأت مدیره هم اعلام کرده اند که آماده همکاری و همراهی در این ارتباط خواهند بود.با وجود همه درگیریهای کاری که دارم برای استفاده از ظرفیت بازار عراق برای توسعه صادرات کشور این مسئولیت را پذیرفتم. دعای خیر دوستان و پیشنهادات فعالان اقتصادی راهگشای کارخواهد بود"

پایگاه خبری نفت و سیاست ، ضمن تبریک انتصاب او به این مسئولیت ، امید دارد آینده روابط اقتصادی ایران و عراق در اثر حضور دکتر حسینی به سطح مورد انتظار توسعه یابد .

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: