مراسم ازدواج سلطنتی از نگاه اعداد
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
مراسم ازدواج سلطنتی از نگاه اعداد

  مراسم ازدواج سلطنتی از نگاه اعداد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

دیروز، 19 می 2018 ( 29 اردیبهشت 97 ) ، مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مرکل، بازیگر آمریکایی در کاخ سلطنتی باکینگهام، در حالی برگزار شد که به گفته یک موسسه فرانسوی، کاربران شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای به آن داشته اند.

به گزارش سرویس بین الملل نفتون ( گلنوش محب علی )، بر اساس آمار این موسسه که در شبکه های اجتماعی متخصص است، بیش از 6 میلیون توئیت درباره این مراسم، در سراسر دنیا در توئیتر منتشر شده که از این تعداد 5 میلیون و 200 توئیت با برچسب   #RoyalWeding منتشر شده اند.  

موسسه Visibrain میگوید که کاربران شبکه های اجتماعی به ازدواج پرنس هری، در مقایسه با مراسم ازدواج بردارش، پرنس ویلیام و کیت میدلتون، که سال 2011  برگزار شد، واکنش بیشتری نشان داده اند.  به طوری که در بازه زمانی چند ساعته مشابه در روز 29 آوریل 2011 ( روز مراسم ازدواج پرنس ویلیام ) تنها حدود 1 میلیون و 800 توئیت به ثبت رسیده است.  

در میان توئیت های ثبت شده، توئیتی که بیش از هزار بار باز نشر داده شده، شامل مقایسه دو تصویر است. تصویر اول، مگان مرکل نوجوان را جلوی کاخ باکینگهام نشان می دهد و عکس دوم، مراسم ازدواج او با پرنس همان کاخ است. کاربر این توئیت گفته : « روزی که 15 ساله بودی، با کاخ سلطنتی عکس گرفتی و 22 سال بعد، عروس همان کاخ شدی. » 

هزینه این مراسم ازدواج، نزدیک به 43 میلیون دلار برآورد شده که بخش بزرگی از آن صرف تامین امنیت مراسم و مهمانان شده است. به گزارش وبسایت Bridebook هزینه اقدامات امنیتی از جمله تک تیراندازها، پلیس مخفی و سیستم ضد هوایی نزدیک به ۴۰ میلیون دلار بوده است. همچنین هزینه اسایر بخش های مراسم، مانند غذا، نوشیدنی، گل‌ها و لباس نزدیک به ۲/۷ میلیون دلار شده است که ۷۳ برابر یک عروسی معمولی در بریتانیا است.

 

( منبع : فیگارو )

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: