مپنا رتبه هفتم جهان در حوزه نفت و گاز را از آن خود کرد > پیام نفتون
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 04 آذر 1399
مپنا رتبه هفتم جهان در حوزه نفت و گاز را از آن خود کرد

  مپنا رتبه هفتم جهان در حوزه نفت و گاز را از آن خود کرد

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating


علی آبادی، مدیرعامل شرکت مپنا گفت: گروه مپنا در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش 

بازار، عباس علی آبادی افزود: نشریه اقتصادی MEED (از مجله های معتبر بین المللی در بخش اقتصادی) در آخرین شماره خود به ارزیابی قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث (EPC) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) پرداخت. که بر اساس آن، گروه مپنا در بازار داخلی خود در این صنعت، عملکرد خوبی بر جای گذاشته و موفق به عقد قرارداد ۸۷۶ میلیون دلاری توسعه در بخش نفت و گاز شده است.

وی با بیان اینکه مپنا در کشورهای همسایه به عنوان شرکت صاحب فناوری شناخته شده گفت: مپنا می تواند به عنوان یک شرکت پیمانکاری، مهندسی، احداث و ساخت، بازرگانی و تامین تجهیزات یک پروژه را انجام دهد.

مدیر عامل گروه مپنا با اشاره به اینکه شرکتهای پیمانکاری بزرگ می توانند دیگر شرکتهای پیمانکاری را به حرکت دراورند ادامه داد: این اتفاق پیام خوبی است که ما توانستیم در این شرایط سخت برای نخستین بار به رتبه ای بین المللی و قابل توجه در صنعت نفت و گاز برسیم.

علی آبادی افزود: اجرای پروژه های میلیاردی در کنار بزرگان دنیا در صنعت نفت و گاز از دستاوردهای بسیار بزرگ کشور است.

وی گفت: با توجه به این توانمندی در بخش خصوصی کشور، دولت باید برای بنگاه های بزرگ که کشنده دیگر صنایع کشور هستند؛ تسهیلات اختصاص داده و در بازار داخلی میدان را بر ای فعالیت این بنگاه ها فراهم کند.

 

منبع: بازار
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: