همکاری ناوگان حمل‌ونقل در جابجایی سوخت در منطقه همدان > پیام نفتون
تاریخ انتشار: شنبه 02 اسفند 1399
همکاری  ناوگان حمل‌ونقل در جابجایی سوخت در منطقه همدان

  همکاری ناوگان حمل‌ونقل در جابجایی سوخت در منطقه همدان

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از جابه‌جایی ۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌ نفتی ازسوی ناوگان حمل‌ونقل و نفتکش‌های جاده‌پیما در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش نفتون،، امین روستایی، در این باره گفت: این مهم با مجاهدت‌های رانندگان و عوامل دخیل در رساندن سوخت از مبدأ به مقصد مصرف ممکن شده است.

وی رانندگان نفتکش و ناوگان حمل‌ونقل سوخت را بازوان توانمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دانست و ضمن قدردانی از فعالیت‌های تلاشگران این عرصه، یادآور شد: حمل‌ونقل از جمله زیرساخت‌های توسعه کشور و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش رانندگان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آمادگی این منطقه برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در زمستان جاری به مقاصد مصرف در استان همدان و استان‌های همجوار خبر داد.

روستایی با اشاره به حمل روزانه مقادیر افزونی از انواع فرآورده‌ نفتی شامل بنزین، نفت‌گاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ادامه داد: این منطقه با ظرفیت دریافت و ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی، همواره سوخت موردنیاز و بیشتر از آن را در انبارهای نفت ذخیره کرده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: وظیفه خطیری به‌عهده تلاشگران این عرصه به‌ویژه رانندگان نفتکش‌ها بوده که امید است این سکان‌داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی و توجه بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی، ضریب وقوع حوادث و خطرها را به حداقل برسانند.

 

 

منبع: شانا

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: