این قراردادها از مشارکت در تولید بدتر است
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 بهمن 1394
وزیری که مخالفانش را سوسیالیست می نامد در 18 شرکت عضو هیات مدیره است

  وزیری که مخالفانش را سوسیالیست می نامد در 18 شرکت عضو هیات مدیره است

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

به گزارش نفتون وی در ادامه افزود: با اسناد متقن نشان خواهم داد که این قرارداد نوعی مشارکت طرف خارجی در تولید نفت است. هر چند که به نظر ما مشارکت در تولید از آنچه در این قراردادها آمده است بهتر است.

توکلی در ادامه بیان داشت: قراردادهای جدید نفتی اشکال دارد و از جهت مصالح کشور مسائل جدی به آن وارد است، البته آقای نادران با وزیر نفت ملاقات داشته است و ایشان نیز حسن برخورد دارد و انتقادات را می‌پذیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای زنگنه اعلام کرده است که این قراردادها حرف آخر ما نبوده و اصلاحات در آن صورت خواهد گرفت لذا راه مفاهمه باز است و الگوی خوبی است از این موضوع که اگر وزیری بخواهد با نمایندگان تعامل کنند نمایندگان استقبال می‌کنند.

نماینده مردم تهران با یادآوری اینکه زمانی توصیه می‌کردند که اقتصاد را نباید دولتی کرد و زمانی هم در خصوصی سازی هم از آن طرف پشت بام افتادند، گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد که ایشان هیچ گونه مشاوره‌ای قبول نمی‌کرد و خود موجب پنهان نگاه داشته شدن برخی مسائل می‌شد، خود اطرافیان ایشان مسئله‌دار بودند و این موجب تشدید فساد می‌شد.

 

وی با اشاره به عضویت یکی از وزرای دولت در 18 هیأت مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: ایشان مخالفان خود را سوسیالیسم می‌خواند و این فرد اهلیت وزیر بودن ندارد.

 

توکلی در بخش دیگری از نشست خبری خود گفت: ما هر چه به عملکرد دولت انتقاد می‌کنیم می‌گویند دولت قبلی بدتر بود. شما آمدید که ایرادات دولت قبل را نداشته باشید.

 

وی با تشکر از محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور که با توجه به نظرات سازمان دیده‌بان شفافیت جلوی طرح وزیر صنعت و معدن و تجارت را برای خروج پتروشیمی‌ها از بورس گرفت.

 

 


ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: