گاز رسانی به 61 روستای استان لرستان درهفته دولت / نفتون
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 شهریور 1395

  گاز رسانی به 61 روستای استان لرستان درهفته دولت

آدرس کوتاه
امتیاز: Article Rating

معاونت مهندسی شرکت ملی گاز لرستان می گوید: طرح های گازرسانی به 61 روستای استان لرستان همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 نفتون- محمدحسین ملکی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلا این خبر اظهار داشت: تا کنون 99 درصد از خانواده های شهری و65 درصد از روستاهای استان لرستان از  نعمت گاز طبیعی برخوردارشده اند.

وی تصریح کرد: طی سالهای اخیر ، درکشورمان ، گاز به عنوان محور وپیشران توسعه  و به عنوان یک انرژی پاک وارزان نقش وجایگاه ویژه ای پیدا کرده است و بر همین اساس توسعه گاز رسانی به روستاهای استان لرستان هم با جدیت دنبال می شود.

ملکی افزود: باتوجه به فرارسیدن هفته دولت، طرح های گازرسانی به 61 روستای استان لرستان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به بهره برداری میرسد که با احتساب این روستاها، در مجموع 830 روستا در این استان به شبکه گاز مصرفی کشور پیوسته اند.

ملکی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری  درزمینه اقتصاد مقا ومتی گفت: استان لرستان جز سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است وتعهدات شرکت گاز در این راستا ؛گاز رسانی به 250 روستا 2شهرک صنعتی وصنایع عمده واخذ 30 هزار اشتراک جدید است.

معاونت مهندسی شرکت ملی گاز لرستان همچنین ضرورت توجه به الزامات HSE در عملیات های صنعتی به ویژه طرح های توسعه ای صنعت گاز را خاطر نشان کرد و افزود: در همین راستا شرکت گاز استان با تلاش کارکنان موفق به اخذ گواهینامه hse.Ms  شده و مانورهایی نیز درسطح استان با هدف آمادگی برای مقابله با مخاطرات احتمالی انجام  داده است.

وی افزود: مساله ی آموزش پرسنل وپیمانکاران  با هدف کاهش مخاطرات احتمالی در حوزه HSE نیز به عنوان یک راهبرد پیشگیرانه از سوی شرکت گاز استان لرستان مورد توجه قرار گرفته و فعالیت های وسیعی در این زمینه انجام گرفته است .

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: